churpchurp

08 March 2011

saya percaya

dan salah satu daripada rukun iman itu adalah beriman kepada hari kiamat...

SubhanAllah, alhamdulillah, Allahuakbar...
sesungguhnya hidup di atas muka bumi ini sangatlah singkat dan sementara (bagi mereka yang benar-benar memahaminya). Jadi fahamilah kehidupan ini dan kejarlah apa yang sepatutnya. Jalanilah cara hidup mengikut syariat yang betul.

Menjadi kegemaran ku untuk membaca mengenai hari kiamat. Marilah sama-sama kita sedar bahawa semakin banyak tanda-tanda kiamat telah muncul dan sedang berlaku. Dalamilah ilmu agama disamping ilmu dunia. Di saat inilah fitnah dajjal semakin hebat dan saya percaya...

saya percaya Islam itu hak...
saya percaya Kiamat itu pasti...
saya percaya fitnah dajjal itu sedang berlaku...

semoga kita semua diberi kesempatan sebelum matahari terbit di barat dan pintu taubat ditutup


Ya ALLAH selamatkanlah seluruh umat Islam...amin

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...